Nasi Goreng Vs Nasi Goreng Sardin!:)

---ayat msg dlm hp---
nanti blikan ak nasi goreng bese kalo de begedil..kalo xde ak nk nasi goreng sardin.....tq.. from-ola

aku:..hurm..nk nasi goreng bese??hoho..ok2
**ak turun ke kafe besame ngan olie**
aku: anda lambat!!bejanggot ak weh!
alie:sory2 ak berak td weh(muke xbesalah)(*_*)
aku: jom2...weh tadi ola nk nasi goreng bese k sardin ek??alamak..lupe la plak..blasah a..
aku: kak nasi goreng sardin satu ngan nasi goreng bese ek
akak kafe:okkeh dek!
aku: weh lie ko xnk mkn k??diet e??errrkkk..plik2
olie:ak cam kenyang a..xpe a kang ak mkn a mknan korg ckit2..
aku:eh?????sesuki jerkk..jom g loyal murni jap..dak tu nk beGEdil..
**g ke loyal murni**
aku..:halamak..xdo plak BEGE ni..xpe r..
ola;HAIIIII u olls:)..weh ak lapa dowh..ko blikan pe tok ak..
aku:(dengan bangge menjawab)..ak blikan nasi goreng bese tok ko..tp begedil xde r..ak temph nasik dl baru g tngk de BEGE k x..hihihi..sory(^_^)v
ola:weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..ak nk mkn nasi goreng bese ngan ape??xde lauk..alaaaaaa...(membebel-bebel)
aku wat mcm xdenga...olie tensyen!
**last2**
olie:ceni a..biar ak yg mkn nasi goreng bese tu..ko g temph nasi yg ko nk..(ngalah2)
ola:btol k lie??terharunyerrrr..okeh2(sepantas kilat g oder nasi sardin)
**pulang k bilik tok jamu seler**
masing2 bukak polis-trin...TARA!!!
ola:weh cam sdap a nasi goreng bese ko!!!TUKARRRqq...
olie:(@_@)muke selenge....nah amik a..xjd a nk mkn...nak blk dulu a...korg mkn a..(lalu mencapai kopiahnya lalu dipakai ke kepalanya)
aku: (dalam ati)-->alamak cenggane ni..adeh2..
ola:weh...mkn a gurau je r...bukak a blk kopiah tu..jom a mkn..
**tanpe menghiraukan olie tetap pkai kopiahnye dengan bergaye...masing2 muke ketat**
mase untuk ak bertindak!!ultrman BETUKARR!!!
aku:alalalalala..olie..jom a mkn...sape nk mkn nasik ko ni nant die nangs..ak xpandai pujuk..
olie..maafkan la ola..hik3..kucie2..xmo2 blk...jom mkn kayh!!
**TARA!!!**
KOpiah diletakkan semual di atas meja..guess what??hhehe.back to normal....thats what we r:)

**sesi tukar-tukar makanan pon berlangsung yeah!!**
good frenddddddddddddddzzz...bfffffffffffffff..

to be continue.....**tara**

0 comments:

Post a Comment

Nak ikot?tengss!