kFC Vs D'Asria Vs Satay Samuri..

pap!-->munyik daun pintu kete kancil kale ala2 chrome...
aku: ko k ni????lame xjumpe an??/hahahaha
mr.Y:hahaha..taw xpe..err..kat blakang ni olie kan??
olie?: hamboi wat2 xkenal gua plak an??
mr.Y: AN2??an>>>an2..???(suis ade tercbt kot)
aku:ko prac ktne weh??da sbulan lbh br nak roger..huh~
mr.Y: HAHA....ak kat airpot..weh nk mkn katne ni?
aku n olie serntk: KO DA MAKN BLOM(ala2 choral spekeng)
mr.Y:blom a...bwk ak tempt yg plg sedap..gaga!
aku:okkeh dengan direction gue..fest roundbout amek kul 9..
mrY;ehhh tu bkn n g hiway k??
aku:lorh...ko ingt g hiway je bleh?? ni area ak..ak taw la,.,ahah(belagak gle)
mr.Y:HOHO...ok2
*5 mint kemudian tiba di D'Asria...sebelum masuk parkir..tiba2
weh...ak xnk mkn nasi..mkn KFC laaaaa...
*ak dengan rase nk penyepak org jer...da smpi baru kate xnk mkn nasi..wawawawa.....*okkeh jom g kfc..
vroooooooooooooooooommmmm..smpi d pekan kajang..
ngah trafik like kaler meghah!
mrY: WEh mkn satah samuri pon bez gak an??an2?
olie:sedap2..be..tul..betul2(gaye ipin)
mrY:masuk kanan k trus?
aku: trus2...
mrY: haik btol k trus..kite nk g mne nih?
aku: aikk??bukn k td ko ckp nk mkn satay samuri??
mrY:hahahahahahaha..(O_0)..korg ni ak guraw je r..ne kenyang mkn satay je..
ak:waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..nk jert kuat2.................de budak buat lwk cipan kat ak..adoi....doiiii
mrY:hahahahahaha(Tu je mampu die katekan)
tepat jam 10.02 p.m..kami tibe di KFC..tu pon penin g tuh nk kfc ataw pizz huut..alahai..
kami pon mkn kt KFC la....
*malam yg sngt memeningkan...sbb jmpe kawn lame(mrY) yg mmg senget daru dulu smpai skang..
nway thanx mr Y..DAH MEmbelanja kami,,hehe...nant dtg lg tau!
brrrrr....sambonk!

0 comments:

Post a Comment

Nak ikot?tengss!